Τεχνική Υποστήριξη
Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Informatica αποτελείται από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό και παρέχει υποστήριξη τόσο σε ιδιώτες, όσο και σε επιχειρήσεις.
Καλύπτει όλες τις ανάγκες σας και ανταποκρίνεται φιλικά με ταχύτητα και αξιοπιστία σε οποιοδήποτε θέμα προβληματίζει την επιχείρησή σας. Οι υπηρεσίες υποστήριξης που σας παρέχουμε προσφέρονται είτε στα πλαίσια μιας Σύμβασης Συντήρησης, είτε σε Τηλεφωνική Επικοινωνία/Απομακρυσμένη Σύνδεση.
- Desktops
- Laptops
- UPS
- Τηλεφωνικά Κέντρα
- Servers
- Δίκτυα
- Φωτοτυπικά
- Εκτυπωτές
- POS All in One
Ειδικότερα στα πλαίσια μιας Σύμβασης Συντήρησης η επιχείρηση-πελάτης απολαμβάνει, ανάλογα με τις επιλογές της, ιδιαίτερα προνόμια όπως:
- Άμεση προτεραιότητα στην αντιμετώπιση προβλημάτων
- Επισκευή συστημάτων με μηδενικό κόστος υπηρεσιών
- Προσωρινή αντικατάσταση προβληματικού μηχανήματος με άλλο αντίστοιχο
- Τακτική ενημέρωση προγραμμάτων προστασίας από ιούς
- Απομακρυσμένη υποστήριξη για άμεση επίλυση προβλημάτων εξ' αποστάσεως
Η εμπειρία των μηχανικών και του τεχνικού προσωπικού της Informatica, ο επαγγελματισμός τους, το πνεύμα ομαδικής εργασίας και η αγάπη μας για το αντικείμενο, σας εγγυώνται την απόλυτη επιτυχία με την οποία το τεχνικό μας τμήμα θα αντιμετωπίσει το κάθε σας πρόβλημα.
Εξειδικευμένη Υποστήριξη
Με πάνω από 3 δεκαετίες εμπειρία στο χώρο της Τεχνολογίας, η Informatica παρέχει τεχνική υποστήριξη σε εξειδικευμένα μηχανήματα και εγκαταστάσεις, των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
- Τραπεζικά ATM
- Τραπεζικά Μηχανήματα Αυτόματων Πληρωμών APS
- Μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών EasyPay
- Μηχανήματα Καρτών POS
- Εκτυπωτές Ενημέρωσης Βιβλιαρίων
- Ταμειακά Συστήματα Αλυσίδων Super Market